Foto: IZIPIZI

Brillenmerk IZIPIZI opent vlaggenschip in Brussel


Het Franse brillenmerk IZIPIZI opent zijn eerste Belgische winkel aan de Brusselse Grasmarkt, nabij de Grote Markt. Het merk gooit momenteel grote ogen in Londen en Parijs, maar kijkt ook begerig naar de Belgische markt.

Mode

  • Met “tragere mode” dreigt einde van Europese luxehuizen
  • Brillenmerk IZIPIZI opent vlaggenschip in Brussel

Foto: IZIPIZI

Brillenmerk IZIPIZI opent vlaggenschip in Brussel


Het Franse brillenmerk IZIPIZI opent zijn eerste Belgische winkel aan de Brusselse Grasmarkt, nabij de Grote Markt. Het merk gooit momenteel grote ogen in Londen en Parijs, maar kijkt ook begerig naar de Belgische markt.

Mode

  • Met “tragere mode” dreigt einde van Europese luxehuizen
  • Brillenmerk IZIPIZI opent vlaggenschip in Brussel

Voor het hele gezin

In de winkel wil het Franse merk een veelzijdig aanbod brillen voor het hele gezin aanbieden. Die worden daarom als betaalbaar en trendy gepositioneerd. De collecties omvatten zowel leesbrillen als zonnebrillen. Regelmatig zijn er ook speciale uitgaves via samenwerkingen, zoals met onder meer Bonpoint en MoMa. Het interieur van de winkel moet steeds de seizoenen reflecteren en is dus dynamisch en kleurrijk ingericht.

IZIPIZI werd zes jaar geleden door drie Parijse vrienden opgericht, oorspronkelijk onder de naam See Concept. Het is aan een internationale opmars bezig en wordt nu al verkocht in 3500 verkooppunten in dertig landen. Brussel is wel nog maar de derde eigen flagshipstore. Zou het toeval zijn dat het hippe brillenmerk het gezelschap heeft opgezocht van de concullega’s van Polette?

Een veelzijdig aanbod brillen voor het hele gezin”

Foto: Izipizi

Voor het hele gezin

In de winkel wil het Franse merk een veelzijdig aanbod brillen voor het hele gezin aanbieden. Die worden daarom als betaalbaar en trendy gepositioneerd. De collecties omvatten zowel leesbrillen als zonnebrillen. Regelmatig zijn er ook speciale uitgaves via samenwerkingen, zoals met onder meer Bonpoint en MoMa. Het interieur van de winkel moet steeds de seizoenen reflecteren en is dus dynamisch en kleurrijk ingericht.

IZIPIZI werd zes jaar geleden door drie Parijse vrienden opgericht, oorspronkelijk onder de naam See Concept. Het is aan een internationale opmars bezig en wordt nu al verkocht in 3500 verkooppunten in dertig landen. Brussel is wel nog maar de derde eigen flagshipstore. Zou het toeval zijn dat het hippe brillenmerk het gezelschap heeft opgezocht van de concullega’s van Polette?

Een veelzijdig aanbod brillen voor het hele gezin”

Foto: Izipizi

Meer lezen over Retail?

Powered by Gicom